叽叽叽

The Climb - Coeur de Pirate

layefe:

nicolivia|♪:



The Climb

  • 专辑:Roses

  • 歌手:Coeur de Pirate


Subtle is a sound that lives underground

游丝般的低吟囚居于隐匿之所

I've heard it all before

往昔我已深谙这微弱之音

Thick like all my bones that break when they talk

厚实如骨却在人们交头接耳时支离破碎

I don't know if I'll walk If you're not by my side

你若不在我身边我不知我是否还会踽踽独行

What it means to belong

归宿又意为何物

That's all that we want

那便是我们渴盼的一切

I've heard you ran away

我听说你落荒而逃

 

Just to be the same

只为忠于本心

I was all that they want

人们将目光锁住我

I heard that you were gone by the moan of her name

我听说你已循着唤她之名的呻吟声远去

So I climb to my fall

因此我沿着坍陷的心湖攀援

Until whispers heard no more

直到低吟不再绕耳

And every time I look, I lose control

每当我四处张望 我难以自制

 

I'll find this girl who yells

我会寻觅到那个声嘶力竭的女孩

Who sleeps beneath the rain

她在细雨中安眠

And every time I try, I lose again

每当我努力寻找 我便再次失控

 

Lakes and trees collide

树木倒映在湖泊中与之相融

Where I hid my heart

而我的心该何去何从

I wish you could have seen

我愿你会留意到

All the black between

那遥夜沉沉 暗无天日

The day you stole my time

那些你占据的我的光阴

And the night when you became mine

那夜你我灵肉合一

 

Oh, you won't hold my hand

哦 你不紧执我手吗

You're gone where we see

你不辞而别

The sun is rising at last

我们最后一次看日出的地方

In all of its glory

日光普照

I think you forgot

我想你早已遗忘

If you had ever came for me

若你曾为我而来

 

So I climb to my fall

因此我沿着坍陷的心湖攀援

Until whispers heard no more

直到低吟不再绕耳

And every time I look, I lose control

每当我四处张望 我难以自制

 

I'll find this girl who yells

我会寻觅到那个声嘶力竭的女孩

Who sleeps beneath the rain

她在细雨中安眠

And every time I try, I lose again

每当我努力寻找 我便再次失控

 

So I climb to my fall

因此我沿着坍陷的心湖攀援

Until whispers heard no more

直到低吟不再绕耳

And every time I look, I lose control

每当我四处张望 我难以自制

 

I'll find this girl who yells

我会寻觅到那个声嘶力竭的女孩

Who sleeps beneath the rain

她在细雨中安眠

And every time I try, I lose again

每当我努力寻找 我便再次失控


评论

热度(57)